Підключитися (044) 593-39-29
Рус Укр
Налаштування

Налаштування

Повернутися до списку налаштувань

Телефон технічної підтримки (044) 538 12 38

Мережеве підключення
Налагодження підключення по локальній мережі - Windows 7

1. Натисніть Пуск -> Панель Управління.

 2. В Панелі управління зайдіть в Мережа та Інтернет.

3. Потім виберіть Центр управління мережами та загальним доступом.

 4. В вікні, яке відкрилось,  виберіть Зміна параметрів адаптера.

5. В папці Мережеві підключення нажміть правою кнопкою миші на значок Подключення по локальній мережі, в контекстному меню виберіть Властивості.

6. У списку Зазначені компоненти використовуються цим підключенням приберіть галочку з Протокол Інтернету версії 6 (TCP/IPv6).

7. Потім виділіть Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4) і натисніть Властивості. 

8. У вікні Властивості: Протокол Інтернету версії 4 (TCP/IPv4) у вкладці Загальні необхідно ввести ваші персональні дані, видані адміністратором. Все, настройка завершена, натисніть ОK.

Схема підключення оптичним кабелем.

1 - медіаконвертер;

2 - оптоволоконний кабель для внутрішньої прокладки з надгнучким волокном необхідної довжини;

3 - малогабаритний настінний крос (FOB);

4 - оптичний патч-корд;

При підключенні до приміщення абонента прокладається тонкий оптичний кабель і встановлюється медіаконвертер. Медіаконвертер з'єднується з абонентським пристроєм патч-кордом.

Індикація медіаконвертера

Медіаконвертер A-GEAR  MC-213W:


Назва індикатора

Індикація

Статус

Опис

1

FEF

Світодіодна індикація зелена

Вкл

Оптичний порт - нормальна робота 

Викл

Оптичний порт - неробочий стан

2

FXL

Світодіодна індикація зелена

Вкл

Оптичний порт - наявний сигнал на вході

Викл

Оптичний порт - відсутній сигнал

3

PWR

Світодіодна індикація зелена

Вкл

Електроживлення включене

Викл

Електроживлення відсутнє

4

SPD

Світодіодна індикація зв'язку зелена

Вкл

RJ-45 порт - швидкість на вході 100 Мбіт

Викл

RJ-45 порт - швидкість на вході 10 Мбіт

5

TXL

Світодіодная індикація живлення зелена

Вкл

RJ-45 порт - наявність сигналу на вході

Викл

RJ-45 порт - відсутність сигналу

6

FDX

Світодіодна індикація режим

Вкл

Повнодуплексный режим активний

Выкл

Напівдуплексный режим активний

Мигання

Попередження про неполадки на линії

Пошта
Налаштування поштового кліента MS Outlook 2007

1. Запустіть програму MS Outlook, відкрийте пункт меню Сервіс та виберіть Параметри облікових записів ....

2. У вкладці Електронна пошта натисніть кнопку Створити ...

 

3. Виберіть Настроїти вручну параметри сервера ... і натисніть Далі>

 

4. Виберіть Електронна пошта Інтернету та натисніть Далі

 

5. Заповніть текстові поля з налаштуванням електронної пошти: 

Введіть ім'я  Вкажіть ваше ім'я, яке буде відображатися в усіх відісланих повідомленнях.
Адреса електронної пошти Вкажіть ваш e-mail. Наприклад, name@freenet.com.ua.
Тип облікового запису  Вкажіть: POP3
Сервер вхідної пошти  Вкажіть: pop3.freenet.com.ua.
Сервер вихідної пошти SMTP Вкажіть: relay2.freenet.com.ua.
Користувач  Вкажіть логін для доступу до поштового сервера. В якості такого логіна використовуйте ваш e-mail. Наприклад, якщо ваш e-mail name@freenet.com.ua, то вкажіть логін name@freenet.com.ua.
Пароль  Вкажіть пароль для доступу до поштової скриньки.

 

 

Налаштування поштового клієнта Outlook Express

1. Запустіть програму Outlook Express, відкрийте пункт меню Сервіс (Tools) і виберіть Облікові записи ... (Accounts...).

2. Виберіть закладку Пошта (Mail).

3. У меню Додати (Add) виберіть пункт Пошта ... (Mail. ..).

 

4. Вкажіть ваше ім'я, яке буде відображатися в усіх відісланих повідомленнях і натисніть кнопку Далі (Next)>.


5. Вкажіть ваш e-mail. Наприклад, name@freenet.com.ua, і натисніть кнопку Далі (Next)>.

 

6. Виберіть зі списку тип сервера вхідних повідомлень POP3.

7. Сервер вхідних повідомлень (Incoming mail server) вкажіть pop3.freenet.com.ua.

8. Сервер вихідних повідомлень (Outgoing mail server) вкажіть relay2.freenet.com.ua.

9. Натисніть кнопку Далі (Next)> для продовження.

 

10. У полі Обліковий запис (Account name) вкажіть логін для доступу до поштового сервера. В якості такого логіна використовуйте ваш e-mail. Наприклад, якщо ваш e-mail name@freenet.com.ua, то вкажіть логін name@freenet.com.ua.

11. У полі Пароль (Password) вкажіть пароль свій пароль для доступу до поштової скриньки.

12. Натисніть кнопку Далі (Next)> для завершення процедури поштового аккаунта.

 

Налаштування поштового кліента The Bat

1. Запустіть програму The Bat!, відкрийте пункт меню Ящик (Account) та виберіть Новий ... (New...).

2. У полі Назва ящика (Account name) вкажіть будь-яку назву створюваного аккаунта, за яким ви зможете легко зрозуміти до якого поштового сервера відноситься даний аккаунт.

3. Натисніть кнопку Далі (Next)> для продовження.

 

4. У полі Ім'я та прізвище (Your full name) вкажіть ваше ім'я, яке буде відображатися в усіх відісланих повідомленнях.

5. У полі Адреса e-mail (E-mail address) вкажіть ваш e-mail. Наприклад, name@freenet.com.ua.

6. Натисніть кнопку Далі (Next)> для продовження.

 

7. Виберіть протокол для доступу до поштового сервера POP3 - Post Office Protocol v3.

8. Сервер для отримання пошти (Incoming mail server) вкажіть pop3.freenet.com.ua.

9. Адреса сервера SMTP (SMTP server) вкажіть relay2.freenet.com.ua.

10. Натисніть кнопку Далі (Next)> для продовження.

 

11. У полі Користувач (Username) вкажіть логін для доступу до поштового сервера. В якості такого логіна використовуйте ваш e-mail. Наприклад, якщо ваш e-mail name@freenet.com.ua, то вкажіть логін name@freenet.com.ua.

12. У полі Пароль (Password) вкажіть пароль до поштової скриньки.

13. Натисніть кнопку Далі (Next)> для завершення процедури поштового аккаунта.

 

Роутер
Низька швидкість при роботі по бездротовому зв'язку

Wi-Fi - це стандарт зв'язку за допомогою радіохвиль. Тому цьому зв'язку притаманні всі недоліки радіообміну: залежність від перешкод, перепон, потужностей передачі, чутливості приймачів і т.д. Перешкоди можуть створюватися радіотелефонами, мікрохвильовими печами, бездротовими відеокамерами та іншими електроприладами, якщо в безпосередній близькості є інші бездротові мережі, то вони теж будуть погіршувати співвідношення "корисний сигнал / шум" у бік збільшення шуму. Чим краще співвідношення "корисний сигнал / шум" - тим легше бездротовому клієнту виділити інформацію з сигналу, тим, відповідно, буде швидше йти обмін інформації.

При налаштуванні WI-FI пристроїв, особливо при досить великих відстанях між елементами мережі слід враховувати фізичні параметри WI-FI радіохвиль. Як будь-яка інша хвиля, WI-FI сигнал схильний зниження потужності внаслідок:

  • Поглинання

  • Відображення

  • Дифракції

 

Поглинання

Коли радіохвиля зустрічає перешкоду, то частина її енергії поглинається матеріалом (перетворюється в інші види енергії), частина відбивається (див. нижче), частина проходить крізь матеріал. Різні матеріали володіють різною силою поглинання WI-FI сигналу. Цей параметр називається коефіцієнтом затухання і вимірюється у белах (B). Затухання збільшується із зростанням частоти і відстані. Затухання сильно залежить від типу матеріалу, наприклад: всі метали повністю відображають сигнал, повітря практично не послаблює сигнал.

 

Матеріали з невеликим коефіцієнтом поглинання це:

  • дерево,

  • пластик,

  • звичайне скло.

 

Матеріали з середнім коефіцієнтом поглинання:

  • тоноване скло,

  • вода,

  • живі істоти,

  • цегла,

  • штукатурка.

 

Матеріали з високим коефіцієнтом поглинання:

  • кераміка,

  • папір,

  • бетон,

  • метал.

 

Відображення

Wi-FI сигнал відбивається від перешкод із втратою потужності. Кут падіння дорівнює куту відбиття.

За своєю природою, радіохвилі можуть поширюватися в декількох напрямках. У процесі багаторазового відбиття, сигнал досягає місця призначення різними шляхами. Різниця у часі передачі сигналу, що проходить по маршрутах різної довжини, може заважати якісному прийому. Особливо істотний цей вплив на великих швидкостях із невеликим інтервалом прийому даних. Часто для вирішення цієї проблеми використовується не одна, а кілька антен.

 

Дифракція

Дифракція - це явище огинання хвилею перешкод, співмірними з довжиною хвилі. Довжина хвилі WI-FI сигналу приблизно 12-13 сантиметрів. Бетонний стовп, дерева, металеві грати не заважають поширенню WI-FI сигналу. Водночас бетонна стіна будівлі є практично нездоланною перешкодою.

Рекомендація! Змінити використовуваний канал бездротового зв'язку, прибрати перешкоди і перепони між пристроєм і клієнтським обладнанням, підняти потужність пристрою, підвищити коефіцієнт посилення антени, використовувати клієнтське обладнання з більш чутливим (на прийом) і потужним (на передачу) бездротовим контролером. Іноді трохи допомагає вимикання шифрування в параметрах бездротового зв'язку.

Основні проблеми,які виникають при експлуатації роутерів у мережі

Незважаючи на те, що роутери відносяться до розряду високотехнологічних пристроїв, проблеми в їх роботі мають місце. Мабуть, це звичайна проблема будь-якої комп'ютерної техніки, яка через тривалу роботу хоч і рідко, але все ж дає збої. При цьому часто може знадобитися просте перезавантаження роутера, щоб такі проблеми зникли.

 

1. Стандартна інструкція з перезавантаження роутера.

  • Зайдіть у налаштування роутера, ввівши у рядку браузера адресу 192.168.1.1 або 192.168.0.1 На ній зазвичай окремою кнопкою винесена команда Reboot. Щоб перезавантажити роутер, натисніть цю кнопку. При її натисканні з'явиться попередження про те, що під час перезавантаження зв'язок буде перервано. Займає така операція близько 1,5-2 хвилин. Якщо жодна із зазначених адрес сторінки налаштувань не підійшла, уточніть його у керівництві з експлуатації роутера. Втім, іноді не вдається увійти в налаштування якраз через збій у роботі пристрою. У такому випадку вам знадобиться перезавантажити роутер примусово.

  • Ще один варіант перезавантаження - це примусове відключення живлення роутера. Щоб перезавантажити роутер вийміть шнур із мережі електроживлення. Тим самим ви скасуєте всі встановлені з'єднання. Однак налаштування зв'язку з локальною мережею та Інтернет, прописані на сторінці параметрів пристрою, збережуться. Зачекавши декілька хвилин, увімкніть роутер назад у мережу, Ви побачите, що через деякий час він встановить нове з'єднання з Інтернет, яким можна користуватися у звичайному режимі.

 

2. Проблеми при налаштуванні Wi-Fi роутера

Отже, Ви налаштували Ваш бездротовий маршрутизатор, проте щось не працює. Розглянемо проблеми з Wi-Fi роутерами, які зустрічаються найчастіше та способи їх вирішення.

  • Інтернет є на комп'ютері, але недоступний на ноутбуці, планшеті, інших пристроях;

  • Не можу зайти на адресу 192.168.0.1 або 192.168.1.1;

  • Ноутбук, планшет, смартфон не бачить Wi-Fi, але бачить точки доступу сусідів;

  • Постійні розриви з'єднання;

 

WAN розірваний або інтернет є тільки на комп'ютері.

Основною причиною, по якій зустрічається така проблема з Wi-Fi роутером - підключене WAN з'єднання на комп'ютері. Сенс налаштування та роботи бездротового маршрутизатора полягає у тому, що з'єднання з інтернет він буде встановлювати самостійно, після чого «роздавати» доступ на інші пристрої. Таким чином, якщо роутер вже налаштований, але при цьому інше мережеве з'єднання, наявне на комп'ютері, знаходиться у стані «підключено», то інтернет буде працювати тільки на комп'ютері, причому роутер у цьому практично ніякої участі приймати не буде. Крім цього, роутер не зможе підключити WAN, так як він вже підключений на Вашому комп'ютері, а більшість провайдерів допускають тільки одне з'єднання від одного користувача в один момент часу.

Щоб усе працювало, окреме підключення провайдера на Вашому комп'ютері має бути відключене. Підключеним має бути тільки з'єднання по локальній мережі, або, у випадку ноутбука та ін. - бездротове мережеве з'єднання.

 

Неможливо зайти на адресу 192.168.0.1 для налаштування роутера

Якщо Ви зіткнулися з тим, що при наборі адреси для доступу до налаштувань Вашого маршрутизатора, відповідна сторінка не відкривається, виконайте наступне:

  1. Переконайтеся, що в налаштуваннях з'єднання по локальній мережі (Ваше пряме підключення до роутера) встановлено: отримувати IP-адресу автоматично, отримувати адреси DNS автоматично.

  2. Перевірте, чи вводите Ви цю адресу саме в адресний рядок - деякі користувачі, намагаючись налаштувати роутер, вводять його в рядок пошуку, отримуючи в результаті щось на кшталт «Сторінка не може бути відображена».

 

Параметри не зберігаються.

Якщо з якоїсь причини налаштування, після їх введення і натиснення «зберегти» не зберігаються, а також у разі якщо не виходить відновити раніше збережені налаштування в окремий файл - спробуйте проробити операцію в іншому браузері. Взагалі, у випадку будь-якої дивної поведінки адмінки роутера варто спробувати цей варіант.

 

Ноутбук (планшет, інший пристрій) не бачить Wi-Fi

У цьому випадку можливі різні варіанти і всі вони поширені приблизно однаково.

Якщо Ваш ноутбук не бачить точки доступу, то, перш за все, перевірте, чи включений у ньому бездротовий модуль. Для цього загляньте у «Центр управління мережами і загальним доступом» - «Параметри адаптера» у Windows 7 і Windows 8, або у Мережеві підключення на Windows XP. Переконайтеся, що бездротове з'єднання увімкнено. Якщо вимкнено (відображається сірим кольором), то увімкніть. Можливо, проблема вже вирішена. Якщо не вмикається - подивіться, чи є на Вашому ноутбуці апаратний перемикач для Wi-Fi.

Якщо бездротове з'єднання увімкнено, але постійно перебуває у статусі «Немає підключення», переконайтеся, що на Ваш Wi-Fi адаптер встановлені ті драйвера, які потрібні. Особливо це стосується ноутбуків. Багато користувачів, встановивши програму для автоматичного оновлення драйверів або маючи драйвер, встановлюваний операційною системою Windows автоматично, вважають, що це і є потрібний драйвер. У підсумку нерідко стикаються з проблемами. Потрібний драйвер - той, який знаходиться на сайті виробника Вашого ноутбука і призначений саме для Вашої моделі. У портативних комп'ютерах часто використовується специфічне обладнання і використання драйверів (не тільки для мережевого обладнання), рекомендованих виробником, дозволяє уникнути багатьох проблем.

У разі, якщо і попередній варіант Вам не допоміг, пробуємо зайти в «адмінку» роутера і трохи змінити налаштування бездротової мережі. Перше: змініть b/g/n на b/g. Запрацювало? Значить, бездротовий модуль Вашого пристрою не підтримує стандарт 802.11n. Нічого страшного, у більшості випадків, це ніяк не позначиться на швидкості доступу до мережі. Якщо не запрацювало, спробуйте там же вручну вказати канал бездротової мережі (зазвичай вказано «автоматично»).

 

3. Вирішення проблеми з бездротовою мережею

Що робити, якщо бездротове обладнання встановлено і налаштовано, а якість зв'язку залишає бажати кращого?

Не дивлячись на легкість налаштування, при роботі з бездротовою мережею може проявитися кілька неприємних проблем:

  • Нестабільність сигналу;

  • Вплив перешкод від радіотелефонів, мікрохвильових печей та інших пристроїв, що можуть створювати перешкоди для бездротових мереж;

  • Якість сигналу може сильно відрізнятися в різних частинах будинку або офісу.

  • Швидкість передачі даних може бути значно менше заявленої провайдером та гарантованої специфікаціями обладнання.

Є декілька можливих шляхів вирішення описаних проблем, перерахуємо найбільш очевидні з них.

 

Перемістіть роутер в інше місце.

Основна причина нестабільного сигналу - невдале розташування роутера. Багато роутерів встановлюються під столами, у закритих шафах та інших, не зовсім сприятливих для проходження радіосигналу місцях. Часто проблематично перемістити роутер після встановлення, але цілком можливо, що всі проблеми зі зв'язком вирішуться його переміщенням у радіусі кількох метрів.

 

Встановіть репітер.

Репітер - це пристрій, призначений для передачі сигналів на великі відстані. Якщо сигнал вашого роутера дуже слабкий, можна встановити репітер на половині шляху між роутером і комп'ютером.

 

Спробуйте змінити канал, на якому роутер передає сигнал.

Перешкоди і нестійкість сигналу можуть спостерігатися просто тому, що на цьому каналі роутер просто не може добре працювати в умовах приміщення, де він знаходиться. Змінити канал мовлення можна в адміністративній панелі роутера. Якщо з боку роутера нічого не допомагає поліпшити якість зв'язку, можливо, варто спробувати змінити щось на іншому кінці - у Вашому комп'ютері.

 

Оновлення мережевого адаптеру комп'ютера.

Якщо Ви використовуєте настільний комп'ютер із вбудованою мережевою картою, спробуйте підключити зовнішній мережевий адаптер з інтерфейсом USB. Вони зазвичай оснащені власною антеною для поліпшення якості сигналу. Адаптери в ноутбуках зазвичай високої якості і не вимагають заміни, але, не дивлячись на це, якість сигналу може значно покращитися, якщо Ви спробуєте підключити адаптер із зовнішньою антеною.

Стандартний алгоритм налаштування роутера для роботи в мережі

Крок перший. Підключення роутера.

Для початку нам потрібно підключити роутер до комп'ютера за допомогою мережевого кабелю, який йде в комплекті з роутером. Підключаємо роутер до розетки за допомогою блоку живлення. Вставляємо мережевий кабель, який заведено Вам у квартиру (мережевий кабель компанії «Фрінет»), в міні порт WAN Вашого роутера. Тут потрібно зробити невеликий відступ.

Порти роутера:

Стандартний маршрутизатор оснащений одним WAN портом і декількома (зазвичай 4) LAN портами

WAN порт - це порт інтернету/мережі.

LAN порт - порт для підключення до маршрутизатора інших комп'ютерів за допомогою мережевого кабелю.

Тепер повернемося до підключення роутера до комп'ютера. Вставляємо мережевий кабель компанії «Фрінет» у WAN порт Вашого роутера. Беремо патчкорд (мережевий кабель із конекторами на обох кінцях) і один його кінець вставляємо у будь LAN порт роутера (наприклад у перший порт), а інший кінець вставляємо в мережеву карту комп'ютера. Готово.

 

Крок другий. Панель управління роутером.

Панель управління роутером - це місце, де здійснюється повне налаштування цього роутера. Там дуже багато функцій, починаючи з налаштування портів і закінчуючи маршрутизацією і забороною доступу.

Панель управління, зазвичай, знаходиться за мережевою адресою. Відкриваємо будь-який браузер (opera, mozilla firefox, internet explorer, google chrome), і в адресному рядку вводимо мережеву адресу роутера (найчастіше це 192.168.0.1, 192.168.1.1 або 192.168.1.2, якщо жоден з них не підходить, то краще Вам подивитися мережеву адресу в документації до роутера).

Якщо Ви все зробили правильно, у Вас повинна відкритися сторінка, яка проситиме логін і пароль. Найчастіше за замовчуванням там потрібно ввести логін admin і пароль admin. Якщо цей акаунт не підходить - Вам доведеться знову звернутися до документації роутера, там все написано.

Отже, Ви ввели логін і пароль, перед Вами відкрилася панель управління роутером.

 

Крок третій. Налаштування мережі.

Якщо всі попередні кроки на різних роутерах практично не відрізнялися, то з цього моменту не можна з упевненістю сказати, що у Вас буде в точності так, як написано тут. Вам потрібно знайти у панелі управління роутером щось пов'язане з портами роутера. У меню має бути щось типу "Мережа", "Мережеві налаштування" або "Мережеві інтерфейси". Заходимо туди і більшість роутерів видасть Вам список портів, які є на Вашому маршрутизаторі (WAN і LAN порти, про які йшлося вище). LAN порти не чіпаємо, зараз нас цікавить WAN порт. Натискаємо на нього, і потрапляємо на сторінку з його налаштуваннями.

У першому ж пункті, у випадаючому списку знайдіть щось типу "Статичний", "Static", "Static IP". Після того, як Ви оберете потрібний пункт, потрібно взяти в руки листок із налаштуваннями «Фрінет». Інформацію по IP-адресам можна дізнатися в ОК (особистому кабінеті у розділі «Налаштування», або зв'язавшись із відділом технічної підтримки за телефоном, або написавши листа на пошту. Вам необхідні наступні мережеві реквізити:

  • ваша IP-адреса (наприклад 192.168.10.10)

  • ваша маска підмережі (наприклад 255.255.255.0)

  • ваш шлюз (наприклад 192.168.10.1)

  • DNS-сервери «Фрінет». (вони у всіх одні. Бажаний DNS сервер - 193.24.25.1 альтернативний - 193.24.25.250).

Ну от і все. Далі розібратися не важко. У полі IP-адреса вводимо IP-адресу, в полі маска - маску підмережі, в полі шлюз- вводимо наш шлюз. Також прописуєте DNS сервера.

Ось і все. Перевіряємо. Тепер у Вас повинен працювати інтернет від інтернет-провайдера «Фрінет».

Інструкція з налаштування роутера D-link DIR-100

 

Авторизація.

Для того, щоб потрапити у веб-інтерфейс роутера, необхідно відкрити ваш Інтернет-браузер і в рядку адреси ввести http://192.168.0.1, User Name admin, Password - залишити дане поле порожнім (за умови, що роутер має заводські налаштування, і його IP не змінювався).

 

Зміна заводського пароля.

З метою безпеки рекомендується змінити заводський пароль.

За замовчуванням: Логін admin, пароль порожній.

В інтерфейсі роутера необхідно зайти у вкладку MAINTENANCE, меню DEVICE ADMINISTRATION.

У полі New Password введіть новий пароль.

У полі Confirm Password повторіть новий пароль.

Потім натисніть кнопку Save Settings.

Після цього роутер запропонує повторно зайти до його налаштувань.

Налагодження підключення до Інтернет

В інтерфейсі роутера необхідно вибрати вкладку зверху «SETUP», у списку вибираємо «INTERNET SETUP». Натискаємо кнопку Manual Internet Connection Setup.

Налаштування при статичній IP-адресі

1. У полі My Internet Connection is: виберіть Static IP

2. У блоці Static IP Address Internet Connection Type прописуєте IP Address, Subnet Mask, Gateway, Primary DNS Address, Secondary DNS Address.

Інформацію по IP-адресам можна дізнатись в особистому кабінеті або зв'язавшись із відділом технічної підтримки, або написавши листа на пошту support@o3.ua.

3. У нашій мережі авторизація комп'ютера здійснюється за його МAC-адресою. Після придбання нової мережевої карти, комп'ютера, ноутбука, wi-fi роутера Вам необхідно змінити MAC-адресу (унікальний ідентифікатор мережевого пристрою).

Як можна це зробити:

  • зателефонувати до технічної підтримки, повідомивши нам MAC-адресу нового пристрою, і оператор в телефонному режимі проведе заміну.

  • якщо натиснути кнопку Clone MAC Address, то у це поле скопіюється MAC address мережевої карти вашого комп'ютера (MAC Address обов'язково повинен співпадати з тим, що зафіксований у Вашого провайдера - тобто має бути того обладнання, яке до цього Ви використовували для роботи в мережі «Фрінет»).

 

4. Зберігаєте налаштування натисканням клавіші Save Settings.

Налаштування роутерів D-Link DIR-300, DIR-320 і DIR- 400

Перш за все потрібно підключити інтернет фізично, тобто підключити кабель Інтернет-провайдера «Фрінет» у порт "Internet" (сірий колір) маршрутизатора. Далі потрібно підключити мережевий кабель від одного з чотирьох портів "LAN" (синій колір) до мережевої карти комп'ютера і підключити шнур живлення.

Далі запускаємо будь-який браузер (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) і в адресному рядку пишемо: 192.168.0.1 . У наступному вікні вводимо User Name і Password. За замовчуванням - User Name: admin і поле Password залишаємо порожнім.

Далі побачимо наступне вікно:

 

Щоб розпочати налаштування, необхідно перейти у розділ Setup/Internet Setup і натиснути кнопку Manual Internet Connection Setup.

Далі у розділі INTERNET CONNECTION TYPE, зі списку типів підключень My internet connection is обираємо Static IP.

Якщо ввімкнути Access Point Mode, то маршрутизатор буде працювати тільки у режимі точки доступу, але якщо ви плануєте використовувати пристрій як роутер, то функцію вмикати не потрібно.

У поля IP Address, Subnet Mask і ISP Gateway Address, Primary DNS Address, Secondary DNS Address вводимо дані, надані провайдером «Фрінет». Інформацію по IP-адресах можна дізнатись в «Особистому Кабінеті» або зв'язавшись із відділом технічної підтримки за телефоном, або написавши листа на пошту.

У нашій мережі авторизація комп'ютера здійснюється за його МAC-адресою. Після придбання нової мережевої карти, комп'ютера, ноутбука, wi-fi роутера Вам необхідно змінити MAC-адресу (унікальний ідентифікатор мережевого пристрою).

Як можна це зробити:

  • зателефонувати до технічної підтримки, повідомивши нам MAC-адресу нового пристрою, і оператор у телефонному режимі проведе заміну.

  • якщо натиснути кнопку Clone MAC Address, то в це поле скопіюється MAC Аddress мережевої карти вашого комп'ютера. (MAC Address обов'язково повинен співпадати з тим, що зафіксований у вашого провайдера - тобто має бути того обладнання, яке до цього Ви використовували для роботи в мережі).

По закінченні для застосування налаштувань необхідно натиснути кнопку Save Settings.

Налаштування бездротового з'єднання

Для налаштування бездротового з'єднання потрібно перейти до розділу Setup/Wireless Setup і натиснути кнопку Manual Wireless Connection Setup, побачимо наступне вікно:

 

Функція Wi-Fi Protected Setup (WCN 2.0) дозволяє автоматично налаштовувати бездротове з'єднання для пристроїв, які підтримують цю технологію.

Enable Wireless має бути увімкнено, в іншому випадку радіомодуль пристрою буде вимкнено.

У рядок Wireless Network Name вводимо ім'я, з яким пристрій буде видно в радіо ефірі.

Потрібно увімкнути Enable Auto Channel Scan, щоб маршрутизатор міг самостійно обирати оптимальний канал для роботи. У цьому випадку поле Wireless Channel стане неактивним.

Якщо немає необхідності знижувати потужність, то не варто змінювати поле Transmission Rate.

Якщо включити функцію WMM Enable - це дозволить підвищити мультимедійний трафік. Варто увімкнути, якщо ви підключаєте будь-які мультимедійні пристрої по Wi-Fi.

Кнопка Enable Hidden Wireless дає можливість зробити точку доступу невидимою у радіо ефірі.

Є багато можливостей шифрування радіоканалу. У розділі Security Mode рекомендуємо вибрати Enable WPA/WPA2 Wireless Security, в рядку Cipher Type вибираємо Both, в рядку PSK/EAP встановлюємо PSK. Далі потрібно встановити ключ, який буде запитуватися при підключенні. Для цього в рядок Network Key потрібно ввести комбінацію не менш 8-ми символів, що складається тільки з англійських букв і цифр.

По закінченні для застосування налаштувань необхідно натиснути кнопку Save Settings.

Далі можна встановити підключення з пристроєм, використовуючи зазначений у налаштуваннях ключ мережі.

Якщо у Вас виникнуть труднощі з налаштуванням Вашого обладнання, Ви можете залишити заявку на виїзд інженера сервісної служби. З вартістю даної послуги можна ознайомитись на нашому сайті.

Інструкція з налаштування роутера ASUS wl-500gP (v2)

 

Рекомендації.

За замовчуванням: Логін admin, пароль admin.

Авторизація.

Для того, щоб потрапити до веб-інтерфейсу роутера, необхідно відкрити ваш Інтернет-браузер (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) і в рядку адреси набрати http://192.168.1.1, User Name admin, Password - admin (за умови, що роутер має заводські налаштування, та його IP не змінювався).

Зміна заводського пароля.

З метою безпеки рекомендується змінити заводський пароль.

За замовчуванням: Логін admin, пароль admin.

В інтерфейсі роутера необхідно зайти у вкладку «Додаткові параметри», далі «Адміністрування», вгорі натискаємо вкладку «Система».

У полі «Новий пароль» введіть новий пароль. У наступне поле його необхідно повторити.

 

Далі зберігаємо налаштування натисканням кнопки «Застосувати».

 

Налаштування Wi-Fi на роутері.

В інтерфейсі роутера необхідно вибрати вкладку зліва "Додаткові параметри", у списку вибираємо «Бездротова мережа».

Виставляємо параметри наступним чином:

  1. Поле «SSID»: вводимо назву бездротової мережі. Значення в цьому полі можна не змінювати.

  2. Метод перевірки автентичності: WPA-Auto-Personal.

  3. Шифрування WPA: TKIP.

  4. Попередній ключ WPA: ви повинні ввести будь-який набір цифр, довжиною від 8 до 63. Їх також необхідно запам'ятати, щоб Ви могли вказати їх при підключенні до мережі.

 

Натискаємо нижче кнопку «Застосувати».

 

Налагодження підключення до Інтернет.

В інтерфейсі роутера необхідно вибрати вкладку зліва "Додаткові параметри", у списку, вибираємо «WAN».

 

Налаштування при статичній IP-адресі.

Заходимо у Додаткові налаштування -> WAN -> Інтернет-з'єднання.

Заповнюємо поля: Тип WAN - підключення: Статична IP-адреса.

Інформацію по IP-адресах можна отримати в «Особистому Кабінеті» або зв'язавшись із відділом технічної підтримки, або написавши листа на пошту support@o3.ua.

Зберігаємо налаштування кнопкою «Застосувати».

У нашій мережі авторизація комп'ютера здійснюється за його МAC-адресою. Після придбання нової мережевої карти, комп'ютера, ноутбука, Wi-Fi роутера Вам необхідно змінити MAC-адресу (унікальний ідентифікатор мережевого пристрою). Як можна це зробити? Вам необхідно зателефонувати до технічної підтримки, повідомивши нам MAC-адресу нового пристрою, і оператор у телефонному режимі проведе заміну. Для перегляду MAC-адреси роутера потрібно натиснути в меню зліва «Карта мережі», в правому меню ви побачите поле MAC-адреса.

Налаштування роутерів для статики Asus WL-500GP/RT-N16/WL-520GU

Змініть параметри TCP/IP мережевої карти у комп'ютера на автоматичне отримання значень (DHCP). Потім необхідно включити адаптер живлення роутера в електро-розетку.

1. Для того щоб потрапити у налаштування роутера, попередньо підключаємо один кінець кабелю (зазвичай додається до роутера) до будь-якого порту LAN на роутері, а інший - у комп'ютер, з якого буде здійснено налаштування.

Вводимо у браузері (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) адресу маршрутизатора 192.168.1.1, вводимо логін admin і пароль admin - та потрапляємо до web-інтерфейсу роутера.

 

2. Заходимо в IP Config -> WAN & LAN Там заповнюємо рядки:

  • WAN Type: Static IP IP Address

  • Subnet Mask

  • Default Gateway

  • DNS Servers

Інформацію по IP-адресах можна отримати в «Особистому Кабінеті» або зв'язавшись з відділом технічної підтримки, або написавши листа на пошту support@o3.ua.

3. Натискаємо Finish. Чекаємо 10-20 секунд перезавантаження роутера.

Інструкція з налаштування роутера D-link

Для того, щоб дізнатись IP-адресу Вашого роутера, виконайте наступні дії:

В операційній системі зайдіть Пуск > Виконати (або натисніть комбінацію клавіш «Windows» + «R»). З'явиться вікно системи.


У вікні введіть команду «cmd» і натисніть клавішу «Enter». Після цього з'явиться консоль, в якій потрібно ввести команду ipconfig (за допомогою цієї команди ми дізнаємось IP-адресу нашого роутера).

 

Для того, щоб потрапити до веб-інтерфейсу роутера необхідно:

Запам'ятайте цифри, які написані в рядку «Основний шлюз» (Default Gateway у випадку англійської версії Windows), і введіть їх в адресний рядок браузера (те, чим ви зазвичай виходите в інтернет), у даному випадку це 192.168.0.1.


Далі потрібно ввести встановлений на Вашому роутері логін і пароль, та натиснути кнопку «ОК».

Щоб змінити налаштування на Вашому роутері:

У вікні, виберіть пункт меню «Internet».


У вікні оберіть пункт меню «Manual Internet Connection options», натисніть на кнопку «Manual Internet Connection Setup».

У розділі «Internet Connection Type" оберіть пункт "Dynamic IP (DHCP)».

Після налаштування збережіть зміни, натиснувши на кнопку «Save Settings».

Після виконаних маніпуляцій Ваш роутер повинен отримати IP-адресу автоматично. Після отримання IP-адреси перевірте працездатність послуги.

У разі виникнення проблем зверніться до служби підтримки Вашого міста.

Інструкція з налаштування роутера Linksys

Для того, щоб дізнатись IP-адресу Вашого роутера, виконайте наступні дії:

В операційній системі зайдіть Пуск > Виконати (або натисніть комбінацію клавіш «Windows» + «R»). З'явиться вікно системи.


У вікні введіть команду «cmd» і натисніть клавішу «Enter». Після цього з'явиться консоль, у якій потрібно ввести команду ipconfig (за допомогою цієї команди ми дізнаємось IP-адресу нашого роутера).

 

Для того, щоб потрапити до веб-інтерфейсу роутера необхідно:

Запам'ятайте цифри, які написані в рядку «Основний шлюз» (Default Gateway у випадку англійської версії Windows), і введіть їх в адресний рядок браузера (те, чим ви зазвичай виходите в інтернет), у даному випадку це 192.168.0.1.


Далі потрібно ввести встановлений на Вашому роутері логін і пароль, та натиснути кнопку «ОК».


Щоб змінити налаштування на Вашому роутері:

У вікні («Setup → Basic setup») у розділі «Internet Setup» необхідно:

1. У випадаючому меню «Internet Connection type» виберіть значення «Automatic Configuration - DHCP».


Натисніть кнопку «Save Settings» знизу вікна.

Після виконаних маніпуляцій Ваш роутер повинен отримати IP-адресу автоматично. Після отримання IP-адреси перевірте працездатність послуги.

У вікні («Setup → Basic setup») у розділі «Internet Setup» необхідно:

у випадаючому меню «Internet Connection type» виберіть значення «Static IP» і введіть настройки за договором.

 

Натисніть кнопку «Save Settings» знизу вікна, перевірте працездатність послуги.

У разі виникнення проблем зверніться до служби підтримки Вашого міста.

Інструкція з налаштування роутера TP-LINK TL- WR841N / TL- WR841ND

 

Рекомендації.

За замовчуванням: Логін admin, пароль admin.

Авторизація.

Для того, щоб потрапити до веб-інтерфейсу роутера, необхідно відкрити Ваш Інтернет-браузер (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) і в рядку адреси ввести http://192.168.0.1, User Name admin, Password - admin (за умови, що роутер має заводські настройки, і його IP-адреса не змінювалася).

Зміна заводського пароля.

З метою безпеки рекомендується змінити заводський пароль.

За замовчуванням: Логін admin, пароль admin.

В інтерфейсі роутера необхідно зайти у вкладку System Tools і вибрати Password.

У полі Old User Name введіть admin, Old Password введіть admin.

У поля New User Name, New Password, Confirm New Password введіть новий логін (можна залишити колишній «Аdmin»), а також новий пароль і його повтор відповідно.

Потім натисніть кнопку Save.

Налаштування Wi-Fi на роутері.

В інтерфейсі роутера необхідно вибрати вкладку зліва «Wireless», у списку обираємо «Wireless Settings».

Виставляємо параметри наступним чином:

  1. Поле «SSID»: вводимо назву бездротової мережі.

  2. Region: Ukraine.

  3. Chanel: Auto.

  4. Mode: 11bgn mixed.

  5. Channel Width: Automatic.

  6. Max Tx Rate : 300Mbps.

  7. Натискаємо нижче кнопку «Save».

 

Далі

Зліва у меню вибираємо «Wireless», далі «Wireless Security» і виставляємо параметри:

  1. Встановлюємо точку на WPA-PSK/WPA2-PSK.

  2. Version: WPA2-PSK.

  3. Encryption: Automatic.

  4. PSK Password: повинні ввести будь-який набір цифр, довжиною від 8 до 63. Їх також необхідно запам'ятати, щоб Ви могли вказати їх при підключенні до мережі.

  5. Натискаємо нижче кнопку «Save».

 

Налаштування при статичній IP-адресі.

1. У полі WAN Connection is: виберіть Static IP.

2. Вписуємо Ваші мережеві реквізити: IP Address, Subnet Mask, Gateway, Primary DNS Address, Secondary DNS Address.

Інформацію по IP-адресах можна дізнатись в «Особистому Кабінеті» або зв'язавшись з відділом технічної підтримки, або написавши листа на пошту support@o3.ua.

3. У нашій мережі авторизація обладнання здійснюється за його МAC-адресою. Після придбання нової мережевої карти, комп'ютера, ноутбука, Wi-Fi роутера Вам необхідно змінити MAC-адресу (унікальний ідентифікатор мережевого пристрою). Як можна це зробити:

- Зателефонувати у технічну підтримку, повідомивши нам MAC-адресу нового пристрою, і оператор в телефонному режимі проведе заміну.

- Вибрати розділ MAC Clone, підпункт меню Your PC's MAC Address і натиснути кнопку Clone MAC Address (MAC Address обов'язково повинен співпадати з тим, що зафіксований у Вашого провайдера - тобто має бути того обладнання, яке до цього Ви використовували для роботи у мережі «Фрінет»).

 

4. Зберігаєте налаштування натисканням клавіші Save Settings.

Налаштування роутерів для статики ASUS RTN10U

Інструкція з налаштування роутера TP-link

Для того, щоб дізнатись IP-адресу Вашого роутера, виконайте наступні дії:


В операційній системі зайдіть Пуск > Виконати (або натисніть комбінацію клавіш «Windows» + «R»). З'явиться вікно системи.


У вікні, введіть команду «cmd» і натисніть клавішу «Enter». Після цього з'явиться консоль, у якій потрібно ввести команду ipconfig (за допомогою цієї команди ми дізнаємося IP-адресу нашого роутера).


Для того, щоб потрапити до веб-інтерфейсу роутера необхідно:

Запам'ятайте цифри, які написані в рядку «Основний шлюз» (Default Gateway у випадку англійської версії Windows), і введіть їх в адресний рядок браузера (те, чим ви зазвичай виходите в інтернет), у даному випадку це 192.168.0.1.

Далі потрібно ввести встановлений на Вашому роутері логін і пароль, і натиснути кнопку «ОК».


Щоб змінити налаштування на Вашому роутері:

У вікні («Network → WAN») у розділі «WAN» необхідно:
У пункті «WAN Connection Type:» вибрати значення «Dynamic IP».
Після налаштування збережіть зміни, натиснувши на кнопку «Save» знизу вікна.

 

Після виконаних маніпуляцій Ваш роутер повинен отримати IP-адресу автоматично. Після отримання IP-адреси перевірте працездатність послуги.

У пункті «WAN Connection Type:» вибрати значення «Static IP».

Після внесення IP-адреси збережіть зміни, натиснувши на кнопку «Save» в низу вікна.

У разі виникнення проблем зверніться до служби підтримки Вашого міста.

Інтернет
Стабільність роботи послуги Інтернет

Працюючи в мережі Інтернет, абоненти, як правило, розуміють, що будь-яка техніка може працювати нестабільно, але мало хто бачить безліч факторів, незалежних від оператора зв'язку. Спробуємо з цим розібратися ...

Типовою проблемою, на яку болісно реагують клієнти - короткочасне пропадання зв'язку, так звані "обриви". Даний вид поведінки мережі пов'язаний із нестабільністю електроживлення, коли кільцева топологія, при пропаданні одного комутатора або ланцюжка, перебудовується для забезпечення зв'язності. А на це потрібно до 1-1,5 хвилини. Пропадати ж самі комутатори можуть з причин планових і непланових робіт Київенерго, перевантаженні електромереж влітку - масовими включеннями кондиціонерів, взимку - масовими включеннями електроопалювальних приладів, і в результаті елементарного злодійства. Крадуть не тільки обладнання, а й мідну виту пару, простягнуту від комутаторів доступу до абонентів ...

На сьогоднішній день, вже нікого не здивуєш позамежними за мірками 4-5 річної давності швидкостями доступу в інтернет. Ми говоримо про швидкість, що наближаються до 100 мегабіт у секунду. При цьому, як показує практика звернень абонентів у технічну підтримку, основним обмежувачем реальної швидкості доступу часто виступають технічні можливості абонентського обладнання - мережевого роутера, обмеження мережевої карти, wi-fi - адаптера, швидкості запису на жорсткий диск, а також  швидкості доступу до віддаленого ресурсу, звідки походить скачування інформації. Будь-який пункт зі списку здатний обмежувати швидкість доступу, а що вже говорити про ситуації, коли такі фактори діють комплексно?

Є істотні обмеження на швидкість доступу до мережі, які викликає робота того чи іншого програмного продукту, встановленого на комп'ютері абонента (наприклад, антивіруси, фаєрволи). Продуктивність цих програм , найчастіше виявляється низькою для аналізу трафіку, що знижує швидкість доступу до інтернету. Варто пам'ятати про популярні нині пірінгові мережі, які вміють навантажувати канал на 100%, при цьому не даючи можливості працювати іншим програмам. Тобто, при скачуванні торрент-трафіку, наприклад фільму, комп'ютер абонента починає роздавати цей трафік іншим учасникам пірінгових мереж. Сам абонент може відчувати при цьому великі незручності, пов'язані зі зниженням швидкості доступу. Головним болем як операторів, так і абонентів, можуть бути вірусні атаки та вірусна активність, які здатні порушити працездатність і знизити швидкість як окремих ділянок мережі, так і безпосередньо комп'ютера абонента. Для вирішення цієї проблеми компанія «Фрінет» пропонує антивірусний захист для абонентського обладнання.

Не варто забувати про такий складний в організації сервіс, як IPTV (телебачення), який вельми вимогливий до ресурсів мережі та абонентського обладнання. Наприклад, клієнтські роутери не завжди справляються з обробкою трафіку IPTV, як наслідок або «картинку рве», або «роутер висне». Також настійно не рекомендуємо забувати про найлютішого ворога IPTV - пірінгові мережі. По суті включення торрента призводить до різкого зниження і якості IPTV і навпаки.

Підсумовуючи можна сказати одне - абонент повинен ставитися з розумінням до послуги, за яку він платить гроші, і йому потрібно бути хоча б трохи технічно підкованим, якщо він хоче максимально використовувати всі ресурси мережі.

Перші дії абонента при відсутності інтернет з'єднання

При спробі виходу в інтернет, відкриття якого-небудь сайту, завантаження файлу, з’являється помилка або розрив з'єднання. Це означає, що виникла проблема з інтернет з'єднанням і необхідно звернутися в тех. підтримку, яка працює цілодобово. Але перш ніж дзвонити, можна спробувати самому вирішити проблему. Можливо шляхом всього лише декількох маніпуляцій Ви самостійно налаштуєте інтернет з'єднання. Для цього необхідно дотримуватися наведеного нижче алгоритму, залежно від способу підключення ПК до інтернету:

1. Схема підключення - через роутер.

Незважаючи на те, що роутери відносяться до розряду високотехнологічних пристроїв, проблеми в їх роботі мають місце. Мабуть, це звичайна проблема будь-якої комп'ютерної техніки, яка через тривалу роботу, хоч і рідко, але все ж дає збої. При цьому, часто, може знадобитися просте перезавантаження роутеру, щоб такі проблеми зникли.

Стандартна інструкція з перезавантаження роутера.

  • Зайдіть у налаштування роутера, ввівши в рядку браузера адресу 192.168.1.1 або 192.168.0.1. У налаштуванні зазвичай окремою кнопкою винесена команда Reboot. Щоб перезавантажити роутер, натисніть цю кнопку. При її натисканні з'явиться попередження про те, що під час перезавантаження з'єднання буде перервано. Перезавантаження займає близько 1,5-2 хвилин. Якщо жоден із зазначених адрес сторінки налаштувань не підійшов, уточніть його у керівництві з експлуатації роутера. Втім, іноді не вдається увійти в налаштування якраз через збій у роботі пристрою. У такому випадку Вам знадобиться перезавантажити роутер примусово.

  • Щоб примусово перезавантажи ти роутер, вийміть шнур із мережі електроживлення. Тим самим Ви скасуєте всі встановлені з'єднання. Однак налаштування зв'язку з локальною мережею та Інтернет, прописані на сторінці параметрів пристрою, збережуться. Почекавши пару хвилин, включіть роутер назад у мережу, Ви побачите, що через деякий час він встановить нове з'єднання з Інтернет, яким можна користуватися в звичайному режимі.

2. Схема підключення - на пряму.

Стан підключення по локальній мережі:

1. Стан підключення по локальній мережі показує «мережевий кабель не підключений»:

  • перевіряємо, чи є підключення по локальній мережі на комп'ютері;

  • перевіряємо, чи добре підключений кабель до комп'ютера, чи не відходить коннектор;

  • якщо з'єднання так і немає, можливо, некоректно працюють драйвери на мережевої карти.

2. Стан підключення по локальній мережі показує жовтий трикутник «підключення обмежено або відсутнє».

  • перевіряємо налаштування протокол - інтернету TCP/IP, повинні бути прописані мережеві налаштування, якщо їх немає, прописуємо. Налаштування наведені у «Заяві про приєднання до договору» - видається при підключенні, або в «Особистому кабінеті». Можна також їх дізнатися, зателефонувавши у відділ тех. підтримки.

3. Стан підключення по локальній мережі показує, що дана IP-адреса вже існує в мережі: «конфлікт ip адреси».

У цьому випадку необхідно:

  • перевірити правильність написання мережевих налаштувань;

  • якщо налаштування прописані вірно, тоді Вам необхідно телефонувати у тех. підтримку - уточнити IP-адресу.

4. Стан підключення по локальній мережі показує: «дана IP-адреса вже призначена іншому адаптеру». У цьому випадку необхідно:

  • перевірити скільки активних підключень мається у папці «мережеві підключення», а також в яке підключення прописані мережеві налаштування;

  • на всіх підключених, крім використовуваного підключення по локальній мережі, прописати отримання ip-адреси автоматично;

  • якщо у папці «мережеві підключення» у Вас одне підключення по локальній мережі, але при прописуванні налаштувань все одно видається помилка, можливо раніше використовувалося інше підключення . У старому підключенні були прописані Ваші налаштування, але воно було видалено і тепер не відображається.

Для виправлення проблем із драйвером мережевої плати необхідно виконати наступні дії: пуск - всі програми - стандартні - правою кнопкою миші відкриваєте "командний рядок" - запуск від імені адміністратора. У вікні вводимо: netshintipreset resetlog.txt і тиснемо enter. Потім перезавантаження. Після цих дій налаштування на некоректно працюючому або віддаленому підключенні будуть видалені.

Якщо після всіх вищевикладених перевірок з'єднання з інтернетом не відновилося, за подальшою допомогою Вам необхідно звернутисяу відділ технічної підтримки.

Від чого залежить швидкість Інтернет - з'єднання?

На сьогоднішній день питання вимірювання швидкості Інтернету - з'єднання є одним з найактуальніших для наших абонентів. Ні для кого не секрет, що виникають випадки, коли швидкість завантаження якого-небудь  файлу (текстовий документ, фільм, яка-небудь програма) - менше, ніж швидкість, заявлену ​​провайдером для Вашого тарифного плану. Цілком розумно вважати, що даний інцидент - вина Інтернет-провайдера, проте це не завжди справедливо.

За якість послуги надання доступу до інтернету відповідає Інтернет-провайдер. Саме провайдер повинен забезпечувати якість з'єднання від порту комутатора провайдера до мережевого адаптера абонента, постійно відстежувати, і, при необхідності, проводити розширення своїх зовнішніх каналів у мережу Інтернет. Проводити постійний моніторинг мережі, виявляти і в найкоротші терміни запобігати аварійним і нештатним ситуаціям у зоні своєї відповідальності.

Але важливо розуміти, що забезпечення високої швидкості роботи послуги Інтернет також залежить від вищестоячих провайдерів (up-link провайдерів), які надають канал до запитуваних ресурсів, від доступності самого ресурсу, а так само й від коректності налаштування обладнання абонента. Провайдер не несе відповідальність за правильне налаштування комп'ютерного та проміжного мережевого обладнання абонента. А як практика показує, саме від коректного налаштування і роботи абонентського обладнання залежать швидкісні характеристики роботи в інтернеті.

Швидкість Інтернет- з'єднання може бути нижче (ніж повинна бути за тарифним планом ) з ряду причин. Ось деякі з них:

  1. Завантаженість web-сервера (велика кількість звернень до сайту, який Вас цікавить);

  2. Штучне обмеження на пропускну здатність каналу web-сервера, до якого Ви звертаєтеся (використовується для того, щоб уникнути перевантаженості та подальшої недоступності ресурсу);

  3. Віруси або програми, фільтруючі трафік, з можливістю обмеження каналу (брандмауери (firewall), антивіруси із вбудованими фільтрами трафіку, програми мереж p2p (torrent) тощо);

  4. Неправильно налаштована операційна система або проблеми апаратного забезпечення, неправильно встановлені або застарілі драйвери для мережевої карти;

  5. Коректність роботи проміжного мережевого обладнання (роутер та ін.)

  6. Використання бездротового інтернету (Wi-Fi)

  7. Якість «останньої милі». Під «останньою милею» мається на увазі ділянка від порту комутатора доступу, встановленого, як правило, в будинку абонента, до порту (мережевої карти) клієнта.

 

Даний перелік не може служити повним керівництвом по налаштуванню відповідних параметрів, він лише акцентує увагу користувачів на найбільш важливих моментах, які необхідно враховувати для отримання високих швидкостей доступу до Інтернету.

Одиниці виміру обсягу цифрової інформації

Іноді абоненти плутають швидкість передачі цифрової інформації та її обсяг!

Одиниці зберігання і обробки цифрової інформації:

Байт (Б) - це одиниця зберігання і обробки цифрової інформації .

1 Байт = 8 біт. Саме до байту наводяться всі великі обсяги інформації, що обчислюються у комп'ютерних технологіях.

1 кілобайт (КБ) = 1024 Байт.

1 мегабайт (МБ) = 1024 КБ. Її застосовують для вимірювання обсягів носіїв інформації.

1 гігабайт (ГБ) = 1024 МБ.

Одиниці виміру швидкості передачі цифрової інформації:

Біт - базова одиниця виміру інформації.

Швидкість передачі даних (швидкість інтернет - з'єднання) вимірюється:

1 Мбіт/с = 1024 Кбіт/с.

FastEthernet - це мережа Ethernet, призначена для передачі даних зі швидкістю 100 Мбіт/с. Більшість підключених до мережі пристроїв, наприклад, ноутбуки або стаціонарні ПК, оснащені інтерфейсом Ethernet10BASE-T / 100BASE-TX, також останнім часом широкого поширення набувають пристрої з інтерфейсом Ethernet1000BASE-T.

Як розрахувати швидкість скачування інформації з Інтернет-ресурсів:

Користувачі - початківці мережі Інтернет часто плутають Мегабіти з Мегабайтами, очікуючи швидкості 100 МБ/с від каналу зі швидкістю до 100 Мбіт/с. На такому каналі швидкість становитиме 100 Мбіт / 8 = до 12,5 МБ/c .

При перерахунку необхідно пам'ятати про те, що:

1 Байт = 8 біт;

1 КБ = 1024 Байт;

1 МБ = 1024 КБ;

1 ГБ = 1024 МБ.

Загальноприйняті одиниці та їх скорочення Вам пояснить наступна таблиця:

Назва

Абревіатура англійська

Абревіатура російська

Значення

біт

bit (b)

біт

0 чи 1

Байт

Byte (B)

Б

8 біт

Кілобіт

kbit (kb)

Кбіт

1000 біт

Кілобайт

KByte (KB)

КБ

1024 Б

Мегабіт

mbit (mb)

Мбіт

1000 Кбіт

Мегабайт

MByte (MB)

МБ

1024 КБ

Гігабіт

gbit (gb)

Гбіт

1000 Мбіт

Гігабайт

GByte (GB)

ГБ

1024 МБ

Вимірювання швидкості мережевого з'єднання

Шановні абоненти, якщо у Вас виникли сумніви щодо швидкості, яку показують Вам speedtest -ресурси, Вашим тарифним планам, пропонуємо ознайомитися з наступною інформацією.

Результати тестів можуть бути спотворені по ряду наступних причин:

  1. Вплив додаткового обладнання (маршрутизатор, він же роутер - наприклад). Деякі абоненти, через незнання, намагаються протестувати швидкість, будучи підключеними через бездротову мережу, тоді як саме обладнання радіодоступу може обмежувати швидкість. Тому для коректної перевірки швидкості з'єднання необхідно підключатися безпосередньо до роз'єму витої пари (розетці), в обхід роутера.

  2. Вплив програмного забезпечення (антивірус , фаєрвол, брандмауер, шкідливе ПЗ). Щоб уникнути будь-якого впливу з боку цих програм (виняток становлять операційні системи сімейства unix, MacOS) на результати тесту, бажано тестування проводити у Безпечному режимі із завантаженням мережевих драйверів.

 

Приклад звернення у тех. підтримку:

«Доброго дня. Я абонент мережі «О3», договір № ..... , У мене тарифний план «Швидкість зарубіжного сегменту до 20 Мбіт/с, швидкість українського сегмента до 100 Мбіт/с». Останнім часом я помітив значне зниження швидкості інтернету, повільно відкриваються сторінки, наприклад vkontakte.ru, odnoklassniki.ru, довго закачується фільм з сайту kinopoisk.ru ... »

Тут відразу потрібно визначиться, на який сегмент мережі погіршилася якість послуги інтернет? UA-IX (Українські ресурси), World (Зарубіжні ресурси).

Якщо надійшло звернення від абонента зі скаргою на закордонні ресурси, (vkontakte.ru, odnoklassniki.ru, kinopoisk.ru, ru - Росія) - оператор тех. підтримки буде тестувати швидкість інтернету на зарубіжний сегмент, де за тарифом «до 20 Мбіт/с».

Для тесту швидкості потрібно одночасно активувати завантаження декількох файлів, наприклад, для зарубіжного сегменту (Зарубіжні ресурси):

World (Зарубіжні ресурси) *

UA-IX (Українська Мережа обміну

Інтернет-трафіком) *

Активуйте декілька файлів одночасно:

файл 1файл 2, файл 3, файл 4

 Активуйте декілька файлів одночасно:

файл 1файл 2файл 3файл 4

 

 * Можна використовувати й інші ресурси для тесту, але необхідно враховувати навантаження на дані сервери - чим популярніший файлообмінник, з якого можна завантажити файли для тесту, тим більше буде навантаження на нього, і, відповідно, нижча швидкість віддачі. Особливо це стосується зарубіжних серверів.
 

Активність мережі можете побачити у диспетчері задач (Ctrl + Shift + Esc ), вкладка "Мережа", - (див. вкладений скріншот).

На скріншоті видно, що наш мережевий інтерфейс навантажений на 20% (тобто при підключенні 100 Мбіт/с -це становить 20 Мбіт/с).

Підсумовуємо 4 завантаження: 481КБ/с + 606 КБ/с + 669КБ/с + 737 КБ/с =

= 2493 КБ/с або 2,493 МБ/с.

Тепер Мегабайти переводимо у Мегабіти (Байт - це одиниця зберігання і обробки цифрової інформації, а нам потрібно дізнатися швидкість передачі даних (швидкість з'єднання), а вона вимірюється у Бітах у секунду).

При перерахунку необхідно пам'ятати про те, що:

1 Байт = 8 біт.

2493 КБ/с * (множимо) 8 = 19944 Кб/с або 19,94 Мб/секунду.

При тарифі «Швидкість зарубіжного сегменту до 20 Мб/с» - відповідає тарифному плану.

Таким же способом можна тестувати і швидкість українського сегменту, відповідно навантажуючи мережевий інтерфейс до 100.

Результати перевірки швидкості на ресурсах типу http://speedtest.net можна розглядати тільки як додаткову інформацію, оскільки вони залежать від багатьох факторів - віддаленість обраного сервера, різні шляхи проходження пакетів, завантаження каналів різних провайдерів на шляху до сервера, поточне завантаження сервера. Тобто ми не стверджуємо, що speedtest надає некоректний результат виміру, але й приймати його за еталон - не варто.

І ще одна важлива обставина - результат перевірки швидкості буде близький до істини, тільки в тому випадку, якщо робота всіх програм, що здійснюють обмін даними з Інтернетом, буде припинена!

Очищення кеш-пам'яті та видалення файлів cookie

Якщо Ви виконали перевірку на доступність ресурсу в мережі та ресурс доступний, але Ваш браузер видає, що "Запитувана сторінка недоступна", то необхідно виконати наступні дії.

Іноді помилки, що виникають при подачі запиту до ресурсу в Мережі, можуть бути викликані інтернет-браузером. Щоб усунути помилки, можливо, необхідно очистити кеш-пам'ять і видалити файли cookie в браузері. Будь ласка, виконайте наступне.

 

Internet Explorer 6.0

Виберіть Інструменти (Tools), потім Налаштування Інтернету (Internet Options).

У вкладці Загальні (General) розділу Тимчасові файли Інтернету (Temporary InternetFiles) натисніть кнопку Видалити файли (DeleteFiles).

Виберіть Видалити кукі-файли (Delete Cookies).

Натисніть Закрити (Close).

Закрийте браузер.

 

Internet Explorer 7.0

Виберіть Інструменти (Tools), потім Видалити історію (Delete Browsing History).

У розділі Тимчасові файли Інтернету (Temporary Internet Files) натисніть кнопку Видалити файли (Delete Files) і виберіть Так (Yes).

У розділі Кукі-файли (Cookies) натисніть Видалити кукі-файли (Delete Cookies) і виберіть Так (Yes).

Натисніть Закрити (Close).

Закрийте браузер.

 

Internet Explorer 8.0

У меню Інструменти (Tools) виберіть Налаштування Інтернету (Internet Options).

Відкриється вкладка Загальні (General).

У вкладці Загальні (General) розділу Історія (Browsing History) натисніть кнопку Видалити... (Delete...).

Переконайтеся, що у вікні Видалити історію (DeleteBrowsingHistory) відмічені пункти Тимчасові файли Інтернету (TemporaryInternetFiles) та Кукі -файли (Cookies).

Натисніть кнопку Видалити (Delete) і перезавантажте браузер.

 

Google Chrome для Mac OS

Натисніть Chrome і виберіть Очистити дані відвідувань (ClearBrowsingData).

Переконайтеся, що відмічені пункти Очистити кеш (Empty the cache) і Видалити кукі та інші дані сайтів (Delete cookies and other site data).

Натисніть Очистити дані відвідувань (Clea rbrowsin gdata).

Закрийте і перезапустіть браузер.

 

Google Chrome для ПК з ОС Windows

Натисніть значок гайкового ключа (або решітку) у правому верхньому кутку і виберіть Налаштування (Options).

У вкладці Under the Hood натисніть Очистити дані відвідувань... (Clear browsing data...).

Переконайтеся, що відмічені пункти Очистити кеш (Empty the cache) та Видалити кукі й інші дані сайтів (Delete cookies and other site data).

Натисніть Очистити дані відвідувань (Clear browsing data).

Закрийте і перезапустіть браузер.

 

Firefox 3.0 для ПК c ОС Windows і Mac

Виберіть: Інструменти (Tools), потім Очистити особисті дані (Clear Private Data).

Переконайтеся, що пункти Кеш (Cache) і Кукі-файли (Cookies) відмічені.

Натисніть Очистити особисті дані (ClearPrivateDataNow).

Закрийте і перезапустіть браузер.

 

Firefox 3.5 для ПК c ОС Windows і Mac

Виберіть: Інструменти (Tools), потім Очистити недавню історію (Clear Recent History).

Переконайтеся, що пункти Кеш (Cache) і Кукі-файли (Cookies) відмічені.

Натисніть Очистити зараз (Clea rNow).

Закрийте і перезапустіть браузер.

 

Safari 3.0 і 4.0

Відкрийте Safari.

Виберіть: Очистити Кеш (Empty Cache).

Виберіть: Очистити (Empty) у діалоговому вікні Ви впевнені? (Are you sure?).

Виберіть: Налаштування (Preferences), потім у вкладці Безпека (Security) Показати кукі-файли (ShowCookies) і Видалити все (RemoveAll).

Схема підключення 2-х і більше комп'ютерів

1. Підключення другого комп'ютера (ноутбука) до Інтернету через роутер.

Ситуація - у абонента є стаціонарний комп'ютер і був придбаний другий стаціонарний комп'ютер. Причому перший комп'ютер вже підключений по кабелю, що приходить від обладнання провайдера. Найбільш очевидним в такому випадку рішенням є установка і настройка проводового роутера. У цьому випадку кабель від провайдера підводиться до роутера, а від роутера вже відходить два кабелі до кожного з комп'ютерів у будинку. Проводиться настройка роутера, приклади описані в розділі «Роутер». На роутері прописується статична IP-адреса від провайдера, а на комп'ютерах встановлюється отримання IP-адреси автоматично.

З мінусів такого рішення можна відзначити необхідність прокладки кабелю до другого комп'ютера і можлива зміна маршруту введення кабелю від провайдера.

Плюсом є більш надійне з'єднання роутер-комп'ютер через патчкорд (кабель невеликої довжини, який з двох сторін обжатий коннекторами), так як при підключенні по Wi-Fi виникає багато факторів, які впливають на якість з'єднання.

Надалі Ви зможете підключити до роутера ще два комп'ютери, тому що запас портів на роутері дозволяє і таке, адже провідний роутер середньої конфігурації має 4 і більше портів для підключення комп'ютерів.

2. Підключення ще одного обладнання до Інтернету через Wi-Fi роутер

Ситуація - у абонента є стаціонарний комп'ютер і був придбаний другий стаціонарний комп'ютер - ноутбук. Перший комп'ютер вже підключений по кабелю, що приходить від обладнання провайдера. Для підключення другого комп'ютера в даному випадку доцільніше буде встановити бездротової роутер, який дозволить залишити дротове з'єднання зі стаціонарним комп'ютером, а сам ноутбук підключити через Wi-Fi з'єднання. Це дозволить Вам користуватись Інтернетом на ноутбуці у будь-якій точці Вашої квартири, не обтяжуючи себе кабелями. Крім ноутбука, Ви зможете вивести в Інтернет ваш комунікатор або ігрову консоль (приставку) з підтримкою Wi-Fi технології. Також не варто забувати, що через Wi-Fi з'єднання можна підключити і стаціонарний комп'ютер, для цього знадобиться установка Wi-Fi адаптера на стаціонарний комп'ютер.

Можливі варіанти підключення до Wi -Fi роутера.

Варіант з бездротовим роутером також виявиться корисним, якщо у Вас є бажання прибрати раніше прокладені по квартирі дроти. Для цього сам роутер встановлюється недалеко від місця введення кабелю провайдера у квартиру, і кабель провайдера заводиться безпосередньо в роутер. Всі інші комп'ютери при цьому по необхідності оснащуються Wi-Fi модулями і в перспективі працюють через бездротову технологію зв'язку. Для підключення стаціонарного комп'ютера кращий варіант - установка Wi-Fi модуля у вільний USB порт комп'ютера. Варіант з USB часто виглядає більш виграшним за рахунок більшої свободи щодо місця встановлення радіо модуля.

3. Підключення другого комп'ютера до Інтернету через світч або точку доступу.

Ситуація - у абонента вже є один комп'ютер, підключений до провайдера, і Вам хотілося б підключити другий комп'ютер теж з реальною IP-адресою. Для цього необхідно замовити послугу додаткового IP (з вартістю можна ознайомитись на нашому сайті), і встановити світч (некерований комутатор) у місці приходу кабелю від провайдера. Далі від світча проводиться по одному кабелю до кожного з Ваших комп'ютерів. На кожен з домашніх комп'ютерів прописується реальна IP-адреса, надана провайдером.

Тут слід зазначити, що замість світча, що працює за технологією ethernet, можливо встановити Wi-Fi точку доступу і підключити домашні комп'ютери по радіоканалу. Відповідно, кожному з домашніх комп'ютерів в такому випадку буде потрібен свій клієнтський Wi-Fi адаптер.

4. Підключення другого комп'ютера до Інтернету через перший комп'ютер

Ситуація - у абонента є стаціонарний комп'ютер і є бажання підключити через нього другий комп'ютер без придбання додаткового обладнання. Тут відразу слід зауважити, що у такому випадку Ви будете змушені постійно тримати ввімкненим перший комп'ютер, якщо на другому комп'ютері захочеться вийти в Інтернет.

Для підключення у цьому випадку на першому комп'ютері Вам буде потрібно встановити дві мережеві карти - одна з них буде працювати для зв'язку з вашим провайдером, а друга буде служити для зв'язку з іншим домашнім комп'ютером. Відповідно, другий комп'ютер теж оснащується мережевою картою для зв'язку з першим комп'ютером. Далі дві мережевих карти для внутрішнього зв'язку з'єднуються між собою через спеціальний крос кабель (патчкорд). Після чого засобами операційної системи налаштовується загальний доступ до Інтернету для другого комп'ютера.

Мережеве обладнання для кожного конкретного способу підключення Ви можете придбати у нашій компанії, детальна інформація на сайті.

У випадку ускладнень, можна запросити фахівця для підключення другого комп'ютера до Інтернет. Попередньо ознайомитися можна із сервісним талоном, а також зателефонувати до відділу технічної підтримки, який працює цілодобово.

Як змінити MAC-адресу на мережевій карті?

Проблема - відсутність доступу в Інтернет при установці та підключенні до Мережі нового комп'ютера/роутера.

У нашій мережі авторизація комп'ютера здійснюється за його МAC-адресою. Після придбання нової мережевої карти, комп'ютера, ноутбука, wi-fi роутера Вам необхідно змінити MAC-адресу (унікальний ідентифікатор мережевого пристрою).Як можна це зробити:

 

Змінити MAC- адресу в ручну.

Зателефонувати у технічну підтримку, повідомивши нам MAC-адресу нового пристрою, і оператор в телефонному режимі проведе заміну.

 

Як подивитися MAC- адресу мережевого пристрою в Windows:

  1. Кнопка Пуск (Start) \ Панель управління (ControlPanel) \ Мережеві Підключення (NetworkConnections) \ Підключення по локальній мережі (LocalAreaConnection) \ вибрати вкладку Підтримка (Support) \ кнопка Подробиці (Details)

  2. Кнопка Пуск (Start) \ Виконати (Run) ввести команду cmd, у чорному вікні ввести команду ipconfig/all

  3. Кнопка Пуск (Start) \ Програми (Programs) \ Стандартні (Accessories) \ Командний рядок (CommandPromt), у чорному вікні ввести команду ipconfig/all

 

Як подивитися MAC-адресу мережевого пристрою в інших операційних системах (Linux, BSD, Mac OS):

У консолі (терміналі) ввести команду ifconfig - a

Фізична адреса (Physical Address) і є МAC-адреса вашої мережевої карти

 

Зміна MAC- адреси в Windows XP вручну.

1. Натискаємо кнопку «Пуск». У меню, вибираємо «Панель управління». Потім у панелі управління клікаємо по ярлику «Мережеві підключення». Якщо такої іконки не видно, попередньо зліва у колонці клікаємо на посиланням «Переключення до класичного вигляду» і тепер знову знаходимо потрібний ярлик.

2. Тепер натискаємо правою кнопкою миші на ярлику «Підключення по локальній мережі» і вибираємо варіант «Властивості».

3. Щоб змінити MAC-адресу мережевої карти, необхідно у вікні натиснути на кнопку «Налаштувати».

4. Перейдіть на закладку «Додатково» або «Advanced» і ліворуч виберіть у списку варіант «Мережева адреса» або «NetworkAddress». У полі «Значення» або «Value» введіть MAC-адресу, що складається з 12 символів (латинські букви і цифри) без пробілів, тире і точок. Необхідну MAC-адресу можна дізнатися, подивившись на обладнанні яке раніше було підключено до мережі, або за телефоном технічної підтримки, попередньо з'ясувавши Ваш номер договору.

 

Як змінити MAC- адресу в Windows 7 вручну.

1. Натискаємо кнопку «Пуск». У меню, вибираємо «Панель управління». Потім в панелі управління знаходимо розділ «Мережа та інтернет» і під ним клікаємо за посиланням "Перегляд стану мережі та завдань» або клікаємо по ярлику «Центр управління мережами і загальним доступом».

2. У розділі, що з’явився, «Центр управління мережами і загальним доступом» зліва у колонці клікаємо за посиланням "Зміна параметрів адаптера».

3. Тепер, коли ви перейшли до змін налаштувань параметрів адаптера, знайдіть ярлик «Підключення по локальній мережі» і клацніть правою кнопкою миші, потім виберіть варіант «Властивості».

4. У вікні «Стан - підключення по локальній мережі» натисніть на кнопку «Властивості».

5. У новому вікні «Підключення по локальній мережі - Властивості» необхідно клікнути на кнопку «Налаштувати».

6. Перейдіть на закладку «Додатково» або «Advanced» і ліворуч виберіть зі списку варіант «Мережева адреса» або «NetworkAddress». У полі «Значення» або «Value» введіть MAC-адресу, що складається з 12 символів (латинські букви і цифри) без пробілів, тире і точок. Необхідну  MAC-адресу можна дізнатися, подивившись на обладнанні яке раніше було підключено до мережі, або за телефоном технічної підтримки, попередньо з'ясувавши Ваш номер договору.