Шановні абоненти!
У зв’язку із посиленням державою обмежувальних заходів та з метою убезпечення наших клієнтів та співробітників від можливого розповсюдження вірусу COVID-19 ТОВ «ФРІНЕТ» переводить на дистанційну роботу своїх працівників та тимчасово обмежує прийом клієнтів у центрах обслуговування абонентів.
Ми розуміємо, що в умовах карантину послуги доступу до мережі Інтернет життєво важливі для споживачів, тому ми посилюємо контроль за якістю роботи мережі, а обслуговування абонентів здійснюється в штатному режимі, щоб кожен з користувачів міг безперебійно працювати, навчатись, дізнаватись останні новини та бути на зв’язку зі всім світом не виходячи з дому та не наражатись на можливе зараження небезпечним вірусом.
Для звернення в компанію доступні наступні засоби:
бот канали (Viber, Telegram, Messenger);
онлайн помічник на сайті компанії – www.o3.ua;
телефони контакт центру: 044-538-12-38; 050-538-12-38; 068-538-12-38; 093-170-05-90.
Контакт центр та технічна підтримка працюють цілодобово.
Залишайтесь вдома, зберігайте спокій та користуйтесь ФРІНЕТ! Будьте впевнені - Інтернет буде працювати!