Замовити дзвінок
Що робити, якщо пропав Інтернет? ФРІНЕТ

Що робити, якщо пропав Інтернет?
   Відсутність Інтернет-зв’язку під час війни ускладнює спілкування з рідними, обмежує доступ до офіційної інформації, навчання дітей та можливість віддалено працювати. ФРІНЕТ розуміє гостру потребу в послузі Інтернет, саме в такий важкий для України час. Ми всіма силами намагаємося цілодобово підтримувати роботу нашої мережі, а вразі пошкоджень та несправності обладнання, оперативно реагувати та у найкоротші терміни усувати несправності.
Але є причини відсутності Інтернету під час війни, які не залежать від оператора зв’язку.
   1. Відсутність електроживлення. Обладнання Інтернет-оператора підключено до мережевих вузлів електроенергії, на кожному вузлі стоять блоки безперебійного живлення та незважаючи на це, деколи їх потужностей не вистачає. Тому, якщо обладнання підприємства, що здійснює подачу електроенергії, з якихось причин вийшло з ладу, то можуть бути збої у наданні послуги Інтернет.
Потрібно звернути увагу, що можливо, у вашому районі електроенергія і присутня, але ж обладнання телекомунікаційного оператора може бути розміщене поза межами вашого району.
   2. Ракетні удари по інфраструктурі. Влучання ракет в інфраструктуру об’єктів будівництва чи електроенергетики, також можуть призводити до пошкоджень телекомунікаційних мереж. Спеціалісти ФРІНЕТ, як тільки це стає безпечним, відразу виїжджають на місце, де була пошкоджена мережа. І тут, час відновлення послуги Інтернет залежить від нанесених пошкоджень.
   3. DDos атаки. Окупанти атакують нас не тільки зброєю, але й кібератаками. DDos атаки – це напад на комп'ютерну систему з наміром зробити комп'ютерні ресурси недоступними користувачам, для яких комп'ютерна система була призначена. Мережа ФРІНЕТ надійно захищена, але росія постійно «вирощує» нові віруси, щоб виводити з ладу обладнання телекомунікаційних операторів шляхом DDos атак. У цьому випадку, нам знадобиться деякий час на «відбиття» цієї атаки та усунення її наслідків, тому можливі перебої у постачанні послуги Інтернет.
   І це не всі причини, чому у вас може бути відсутній Інтернет під час воєнного стану, у начебто спокійному регіоні.
Якщо у вас пропав Інтернет, виконайте наступні дії:
   1. Перевірте Wi-Fi підключення. Перевірте, чи підключені Ви до бездротової мережі, чи працює Wi-Fi-роутер, чи включений Wi-Fi-адаптер або «бездротовий зв'язок» на ноутбуці, чи не включився режим «у літаку».
   2. Перезавантажте роутер або ПК. Перезавантажте ваші пристрої - досить часто неправильна робота програмного забезпечення призводить до «зависання» пристрою.
   3. Перевірте інші сайти. Спробуйте зайти на інший сайт, іноді перестають працювати навіть найбільші портали.
   4. Перевірте баланс. Перевірте Ваш поточний баланс в Особистому кабінеті -https://my.o3.ua
   5. Перевірте мережеві налаштування. У більшості випадків у Вас має бути налагоджене автоматичне отримання налаштувань.
   6. Перевірте роботу мережі у нашому чат-боті у популярних месенджерах Telegram, Facebook-Messenger, Viber за посиланням:https://bot.o3.ua/ Обравши меню «Аварійні ситуації».
   Якщо ж всі налаштування в нормі, але Інтернет не з’явився - зверніться до контакт-центру через наш чат-бот у популярних месенджерах Telegram, Facebook-Messenger, Viber за посиланням:https://bot.o3.ua/ або зателефонуйте за номерами (050)(068) 538 12 38.
   Хочемо Вас запевнити, що відділ з моніторингу мережі працює цілодобово, наші спеціалісти відразу знають і реагують на наявні збої мережі.