1. Бонусно-дисконтна система лояльності, що передбачає щомісячне нарахування бонусів за умови своєчасного внесення абонентської плати:

Стаж абонента в мережі
у роках/міс
від
6 міс. до 1 року/
6 міс. до 12 міс.
від
1 до 3 років/
13 міс. до 36 міс
від
3 до 4 років/
37 міс. до 48 міс
від
4 до 5 років/
49 міс. до 60 міс
від 5років і більше/
61 міс. і більше

Кількість бонусів
(% від суми абонплати)

2%

4%

6%

8%

10%

  • Бонуси нараховуються при своєчасному внесенні абонплати (у 00:00 1-го числа місяця у абонента достатньо коштів для списання абонплати за поточний місяць) і можуть бути використані для погашення абонентської плати або оплати будь-яких додаткових послуг.

  • Для участі в бонусній програмі абонент повинен ознайомитися з офіційними правилами  і активувати дану можливість в особистому кабінеті.

  • Списання бонусів не може превищувати 50% від  вартості абонентської плати або додаткової послуги.

  • Бонуси не нараховуються, якщо на 1-е число послуга Інтернет призупинена. 

2. Надання знижок на всі послуги сервісного талону для існуючих абонентів:

  • зі стажем від 1 року до 3 років - 5%;

  • зі стажем від 3 років до 5років - 7%;

  • зі стажем більше 5 років - 10%.

3. За умови разового поповнення рахунку абонент має можливість отримати знижку на абонентську плату тарифного плану, залежно від внесеної суми авансового платежу і свого абонентського стажу (період користування послугами ТОВ «ФРІНЕТ» з моменту укладення договору):

Абонентський стаж

від 1 року до 3 років

від 3 років до 5 років

більше 5 років

Аванс

Знижка

Період надання скидки

від 3 до 4 абонентських плат

25%

1 місяць

2 місяці

місяці

від 5 до 10 абонентських плат

60%

1 місяць

місяці

місяці

більше 10 абонентських плат

99%

1 місяць

місяці

місяці

Наприклад: абонент, який користується послугами компанії 4 роки, при поповненні рахунку у розмірі 3-х абонентських плат отримає знижку 25% на абонентську плату свого тарифного плану на період 2 місяці.

4. Зміна тарифних планів для тих, хто є абонентом ТОВ «ФРІНЕТ» більше 1 року і не має заборгованості, здійснюється безкоштовно, включаючи зміну на тарифні плани з меншою абонентською платою. Умова не поширюється на акційні тарифні плани. 

5. В рамках «Програми лояльності» доступна послуга «FreeDay», яка дозволяє отримати доступ до зарубіжного сегменту мережі Інтернет без обмежень швидкості (до 100 Мбіт/с) певну кількість днів протягом календарного місяця. Кількість таких днів на місяць визначається абонентським стажем:

Абонентський стаж

Кількість днів без обмеження швидкості

від 1  до 3 років

1

від 3 до 5 років

3

більше 5 років

5

Наприклад: абонент, який користується послугами компанії 4 роки, може отримувати доступ до зарубіжного сегменту мережі Інтернет на швидкості до 100 Мбіт/с протягом трьох днів на місяць. 

  • Дізнатися свій абонентський стаж можна в «Особистому кабінеті».
  • Всі умови даної програми обробляються білінговою системою компанії автоматично (включаючи надання знижки при внесенні авансових платежів на зазначені суми). При бажанні отримати додаткову інформацію, прохання звертатися у відділи продажу компанії.
  • Умови програми лояльності не поширюються на тарифні пакети бездротового доступу Wi-Fi у м. Житомирі, а також пакети для юридичних осіб, VIP абонентів та Co-location.
  • Знижки, надані з різних акціях, не сумуються. У разі одночасної участі в декількох акціях надається одна найбільша знижка.

*Детальні умови "Програми лояльності" описані в офіційному регламенті.

Офіційні умови участі у системі «Бонусна Програма».